Sila klik untuk derma

Wednesday 4 January 2012

Cerita Nur Amalina betul sungguh

Inilah produk yang dibangga-banggakan oleh negara Malaysia. 17A1, what the hell??? anda seorang yang geniussss. Anda semua ingat senang ke nak dapat A's sebanyak itu, bukan calang-calang beb.. Rakyat di Malaysia menjadikan Nur Amalina sebagai idola, kerana berasa bangga dengan tahap kegeniusan Nur Amalina tersebut. Tapi anda silap, semasa berborak dengan salah seorang kawanku di tempat kerja tadi, beliau berkata "Nur Amalina memang seorang yang Genius, tetapi 'mereka' lagi lebih Geniusis." Siapakah 'mereka' yang dimaksudkan oelh kawanku itu?

Aku cakap kat kawan aku tu, "member aku pun ramai yang pergi UK, tapi takde pun jadi macam si Amalina tu" kawan aku tu pun membidas balik, "kawan-kawan ngko tu bukan tergolong daripada golongan yang Genius". What the pork!!! 

Jadi persoalannya siapakah 'mereka' yang dimaksudkan itu? menurut kawan aku 'mereka' itu adalah mat salleh merangkap kapitalis atau yahudi yang lebih genius, merosakkan orang Melesia yang genius, supaya Islam yang genius terosak kegeniusannya. Orang Melesia menganggap mereka genius kerana melebelkan Amalina seorang budak yang genius walhal mat salleh lagi genius. Selamat menonton klip di bawah, mengenai pengakuan Nur Amalina mengenai kegeniusannya yang tiada tolok bandingan.

0 comments: